Sklep internetowy, działający pod adresem http://komputerowy.piano.net.pl prowadzony jest przez PIANO Zenon Michalik; wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Garwolin nr 2349; NIP: 826-114-79-01; REGON 710117528. z siedzibą 08-400 Garwolin, ul Kard. Wyszyńskiego 54.
Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
Umowa może zostać zawarta tylko w języku polskim.
Składanie zamówienia
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
Zamówienia są przyjmowane na stronie http://www.komputerowy.piano.net.pl , w wyjątkowych przypadkach e-mailem na adres piano@piano.net.pl Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty, lub zaliczki dotyczącej zamówienia (lub przesłaniu potwierdzenia wpłaty na numer faksu: (025) 682-62-62, lub e-mail piano@piano.net.pl .
Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia i automatyczne przesłanie go do nas.
Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. w których brakuje numeru telefonu lub adresu e-mail. Są one niezbędne do potwierdzenia zamówienia.
Zamówienia można składać przez całą dobę.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Do zamówień wysyłanych "za pobraniem" wystawiana jest faktura pro-forma. Po otrzymaniu zapłaty, na jej podstawie wystawiamy fakturę VAT, która jest dosyłana poczta.
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie tel. (025) 682-62-62, lub emailem piano@piano.net. Klient może anulować zamówienia w dowolnym momencie, nie dotyczy to jednak wyrobów przy których zaznaczone jest, iż są zamawiane na indywidualne zamówienie, a które są już w trakcie realizacji złożono zlecenie u dystrybutora.
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu błąd wprowadzania w nich zmian.
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.
Realizacja zamówienia
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
Czas realizacji przesyłki =czas oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty LUB potwierdzenie zakupu za pobraniem + czas dostawy Przesyłki dostarcza: - przesyłka kurierska, czas dostawy 2 dni
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: - zaliczka płatna z góry + pozostała część przy odbiorze: należność pobiera kurier; - pobranie - należność pobiera kurier; - przelewem bankowym na konto sklepu przed wysłaniem zamówienia.
Przesyłki zagraniczne muszą być opłacone w całości przed ich nadaniem.
Reklamacje i zwroty
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją
Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Ważne!
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę z wypełnioną częścią "reklamacja".
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jeśli zwrot nastąpi w przeciągu tych 10 dni gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za wyrób przelewem na rachunek klienta. Przy płaceniu kartą zwrot nastąpi poprzez uznanie karty.
Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów noszenia lub uszkodzeń, musi być dołączone do niego otrzymane opakowanie.
Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek z wypełnioną częścią "zwrot".
Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Zwrotowi nie podlegają wyroby, przy których zaznaczone jest iż są realizowane na indywidualne zamówienie.
Ochrona danych osobowych Klientów
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.